Desplegament 4G a Sant Hipòlit de Voltregà

Dijous, 16 de novembre de 2017

Els operadors de mòbil ja estan oferint serveis 4G. Aquesta nova tecnologia permet assolir connexions mòbils de molt alta velocitat, millorar la cobertura a l'interior dels edificis i aconseguir majors nivells de penetració geogràfica, en particular a les zones rurals.

Els serveis mòbils 4G utilitzaran la freqüència 800MHz que abans utilitzava la televisió digital terrestre (TDT), per la qual cosa podria ocórrer que el senyal de TV es vegi afectada per interferències.

Com sé si el meu habitatge està afectat?

Els teleespectadors que vegin la TV a través de fibra òptica, satèl·lit o Internet no tindran interferències.

Com a actuació preventiva, els ciutadans que resideixin en zones de major afectació rebran una comunicació al seu domicili que els informarà que a partir d'aquest moment podran sol·licitar de manera totalment gratuïta l'adaptació de l'antena del seu edifici per evitar possibles incidències.

Quins són els passos a seguir?

Si viviu en un edifici col·lectiu, heu de parlar amb el president de la vostra Comunitat de Propietaris o amb el vostre Administrador de Finques perquè contacti amb llega800 via telefònica (900 833 999) o per e-mail (ayuda@llega800.es).

Si viviu en un habitatge individual, heu de contactar directament amb llega800 via telefònica (900 833 999) o per e-mail (ayuda@llega800.es).

A més de les actuacions prèvies, en alguns casos, es podrien produir afectacions a la recepció de televisió una vegada iniciades les emissions. En aquest cas, els ciutadans també podran sol·licitar a llega800, durant un termini de 6 mesos, que es realitzin les actuacions tècniques necessàries per a garantir la recepció del servei de televisió. Aquestes actuacions també seran gratuïtes per als usuaris.

Per més informació en l'enllaç i amb el tríptic informatiu que trobareu en aquesta mateixa pàgina.

Darrera actualització: 15.02.2018 | 13:35