Tècniques de màrqueting visual per al petit comerç. Desperta els sentits del teu consumidor! Estratègies per a la botiga

Dimarts, 25 d’octubre de 2016

Formació a càrrec de Victòria Sancho; Visual merchandiser, aparadorista i tècnica titulada en punt de venda, amb una llarga trajectòria en confecció de disseny i presentació de productes en els lineals.

Descripció de la sessió

Aquest taller explicarà des d’una vessant molt pràctica, diferents tècniques innovadores que, aplicades al comerç, milloren el procés de compra del consumidor i el valor que dóna la clientela a cada establiment. S’explicaran diferents tècniques d’exposició dels productes en els lineals (tant en vertical com en horitzontal), estratègies de persuasió i de captació de l’atenció de la clientela. També es posarà èmfasi en la tipologia de cartelleria més efectiva, en el contingut dels missatges, en les zones per la seva millor ubicació, etc. A banda, s’exposaran diferents tècniques per a l’aparadorisme i, també, per la distribució de producte al llarg de tota la botiga. Per tant, s’incidirà en les zones fredes i càlides, en la psicologia del consumidor i en com actua davant un procés de compra. El prisma que es donarà a la formació serà multisectorial i, per tant, poden inscriure’s qualsevol tipus de comerç o empresa de serveis.

Continguts

• Imatge externa i imatge interna.
• Distribució i circuit comercial.
• Col∙locació de productes en els lineals.
• Elements de comunicació.
• Màrqueting en el punt de venda.

Dies: 8 i 10 de Novembre de 2016

Hora: 14.30-16.30h

Lloc: El Ganxo, C/Batlle Serrallonga 2-4 Sant Hipòlit de Voltregà

Ponent: Victòria Sancho; Visual merchandiser, aparadorista i tècnica titulada en punt de venda. Té una llarga trajectòria en confecció de disseny i presentació de productes en els lineals. Ha treballat per diverses cadenes de retail de diferent indole sectorial.

 

Darrera actualització: 25.10.2016 | 14:40