Analitzar quin és el meu client objectiu i què busca. Quin és l’objectiu del meu negoci. La importància de la comunicació verbal i no verbal en el comerç. Treballar què puc fer per a millorar el meu negoci a través de la iniciativa, la pro activitat i l’actitud motivadora per a assolir els objectius plantejats.
El consum ha disminuït, les vendes han baixat, amb prou feines cobreixo les despeses, la gent del poble consumeix menys, etc. són fets constatables que s’estan produint i que afecten directament al meu comerç. Tenint en compte aquests factors, què més puc fer per a millorar el meu negoci? En aquest taller treballarem per a dissenyar propostes enfocades al meu client objectiu partint de la iniciativa, la pro activitat i l’actitud motivadora per a assolir els objectius plantejats.
Què més puc fer per a millorar el meu negoci? Tècniques pràctiquesJornada Formativa a càrrec de Ferran Camps, coach personal i empresarial, emprenedor i escriptor.TEMES A TRACTAR:• Quin és el meu client objectiu i què busca• Quin és l’objectiu del meu negoci• La meva actitud. Iniciativa i proactivitat• La importància de la comunicació verbal i no verbal en el comerç• Què més puc fer? Motivació intrínsecaDIA: 14 d’ABRIL 2015HORARI: De 14.30 a 16.30hLLOC: El Ganxo
Us hi esperem!Inscripcions a:http://www.creaccio.cat/formacio/inscripcions-formacio/