Acció reivindicativa del dia 8 de març

Dilluns, 9 de març de 2020

Per una societat igualitària i justa

El dia 8 de Març es va fer una acció participativa al mercat de les Masies de Voltregà, que va consistir en fer una reflexió sobre la situació de la dona d’avui en dia i la reivindicació d’una societat igualitària i justa en relació als homes i les dones.

Un mural de pintura expressiva i reivindicativa, unes galetes liles que portaven frases  escrites ens els embolcalls, informació, aquestes van ésser algunes de les activitats que van configurar l’acció i que es van anar desenvolupant al llarg de la matinal.

Les regidories de Joventut i igualtat, dels ajuntaments de Sant Hipòlit de Voltregà i les Masies de Voltregà, van voler deixar l’empremta en dia tant assenyalat com el dia 8 de març, no obstant , es reivindiquen perquè cada dia sigui un dia 8 de març.

Darrera actualització: 9.03.2020 | 10:45