Els mossos informen que han tingut coneixement de que s’està produint una estafa a un col·lectiu vulnerable, com són les persones grans i preguen que es faci la màxima difusió entre les persones més vulnerables.
L’estafa consisteix en què unes persones truquen via telefònica a les persones grans, fent-se passar per falsos advocats i informen a les víctimes que els seus fills o filles estan detinguts a comissaria. A continuació demanen una quantitat de diners a canvi d’alliberar la seva filla o el seu fill que es troba suposadament detingut/a. En cas de negar-s’hi manifesten que portaran aquest familiar a la presó.
Hi hagut casos en què, fins i tot, en què s’han personat al domicili de la víctima per demanar aquests diners. Demanem màxima precaució i no refiar-se mai de les trucades de desconeguts via telefònica.