Ahir els espectadors i espectadores van quedar impressionats amb "Euforia" un espectacle que fusionava la dansa i les acrobàcies, amb la música electrònica sobre una gran plataforma suspesa a l'aire.
El camp de futbol va esdevenir una festa popular on a través del ritme i els efectes visuals, els ballarins desafiaven la força de la gravetat, amb figures impossibles i convidaven a ballar o estirar-se per experimentar sensacions i emocions, en definitiva a alliberar-se i gaudir del moment.
La gran afluència de públic de totes les edats i la mirada d'il·lusió a primera fila de la gent gran i personal de la residència, van fer evident l'èxit i l'acceptació d'aquesta proposta amb tecnologia d'avantguarda que ens tenia preparat el Festival Artot'22.
Una nit més, moltes gràcies per la vostra assistència!
Fotos: Roger Codina