Ahir diumenge dia 29 de gener de 2017, el Conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya va visitar el nostre municipi
El conseller va ser rebut a l'Ajuntament de Sant Hipòlit per l'Alcalde i Regidors, on va signar el llibre d'honor.
Posteriorment es van dirigir a la Sala de Plens on es va donar la benvinguda oficial i els parlaments per part de l'Alcalde i el mateix Conseller.
En la intervenció, tant de l'Alcalde com del Conseller, es va destacar la peculiaritat de que un municipi petit, com és Sant Hipòlit, mantingui un Club i una afició al màxim nivell esportiu.
Alhora, i per la seva responsabilitat en el Departament de Medi Ambient, el Conseller va destacar la feina que es duia des de la Conselleria per ajudar als municipis a resoldre problemes com el canvi climàtic, la contaminació dels aqüífers i l'eliminació de purins, temes que preocupen especialment als municipis del Voltreganès.
Seguidament van assistir al partit d’hoquei patins entre el Club Patí Voltregà i el Club Patí Vic, al pavelló municipal, on el Conseller va destacar en el seu compte particular de twitter: "Ambient vibrant al pavelló del CP Voltregà en el derbi contra el Vic. Per a un terrassenc l'hoquei patins és un espectacle sorprenent".