Ajuntament de Sant Hipòlit de VoltregÃ
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) facilita informació, orientació i assessorament per tal d'atendre als veïns i veïnes del municipi sobre diverses àrees i serveis que es presten a l'Ajuntament.
S'hi poden fer tot tipus de consultes, gestions i tràmits municipals. També s'hi poden realitzar registres d'entrada dels documents en paper dirigits a l'Ajuntament.
A més a més esdevé un punt d'informació sobre el municipi i el propi Ajuntament.
L’horari d’atenció al públic és el següent:
- MATINS de dilluns a divendres de 10 a 14 h
- TARDES dilluns i dijous de 17 a 19 h
El nostre compromís
- Les persones que s’adrecin a l’Oficina d’Atenció Ciutadana per a formular una consulta o efectuar un tràmit, seran ateses d’acord amb la disponibilitat dels gestors, sense necessitat de sol·licitar cita prèvia.
- Garantir el tracte amable, respectuós i amb confidencialitat per part de tot el personal.