Activitats octubre - desembre 2018 | Bibliteca Marquès de Remisa
Teniu disponible la nova oferta d'activitats per aquest octubre - desembre que es faran a la Biblioteca Marquès de Remisa de Sant Hipòlit, un espai per a tothom, on pots gaudir de la lectura, la cultura i l'accés a la informació.
Sortida de tardor a la Fageda d'en Jordà
La regidoria de Benestar de l’Ajuntament de Sant Hipòlit organitza pel dia 6 de novembre de 2018 la sortida de tardor a la Fageda d’en Jordà. És una sortida oberta a tothom que inclou una passejada amb carruatge per la Fageda d’en Jordà, visita a la cooperativa La Fageda, dinar al restaurant Lava Parc i una visita de la zona volcànica amb carrilet.
AVÍS tall d'aigua
Sorea informa que el dia 24 d’octubre d'enguany, per la necessitat de fer unes connexions, per les obres dels carrers de Sant Martí, Hospital i Sants Màrtirs i Mallol, s'efecuarà tall de subministrament d'aigua potable.
L’Ajuntament amortitza anticipadament un préstec de 540.788,11 euros destinat a les obres de Pla de Barris del Mallol
El desembre de 2017 l’Ajuntament de Sant Hipòlit de Voltregà va signar un préstec de 540.788,11 euros, en el marc del Programa de Crèdit Local de la Diputació de Barcelona, per destinar-lo a cofinançar el projecte del Pla d’Intervenció Integral del Barri del Mallol, el qual està finançat en un 75% per la Generalitat de Catalunya.
S’acaba el termini per sol·licitar gratuïtament als usuaris de la TDT les possibles afectacions ocasionades pels nodes 4G a la banda 800 MHz
El 31 d'octubre de 2018 finalitzarà definitivament el termini per a sol·licitar les actuacions gratuïtes, per part dels usuaris de la TDT, per les possibles afectacions ocasionades pels nodes 4G a la banda 800 MHz.
Horari Club de la Feina | Novembre 2018
Us informem que el servei del Club de la Feina que ofereix el Servei Local d’Ocupació del Voltreganès, durant el mes de novembre de 2018 ha canviat l’horari:
- 1 de novembre: Tots Sants
- 8 de novembre: Tancat
-15, 22 i 29 de novembre: d’11.30 a 13.30 hores.
Novembre Lila | Activitats de cap de setmana al Ganxo amb visió de gènere
Les regidories de Joventut, Cultura i Igualtat de l'Ajuntament organtizen el Novembre Lila, un cicle d'activitats d'arts escèniques amb visió de gènere.
Sant Hipòlit participa en el reconeixement als atletes del Club CAR Sant Tomàs participants als Jocs Special Olymics 2018
Alcaldes, alcaldesses, regidors i regidores dels municipis d’Osona amb esportistes participants als Special Olympics 2018 els van lliurar un obsequi a l’acte celebrat a la Sala de la Columna de l'Ajuntament de Vic.
La Residència i La Llar celebren la castanyada!
A l’octubre i amb l’arribada de la tardor, la festivitat tradicional de la Castanyada arriba ben carregada de bons olors i sabors a Sant Hipòlit de Voltregà.
Sortida a la Fageda d'en Jordà
Dimarts 6 de novembre d'enguany, va tenir lloc la sortida de tardor a la Fageda d’en Jordà.
Concert de l’Escolania de Montserrat a l’Església Parroquial de Sant Hipòlit
El passat divendres 2 de novembre de 2018 l’Escolania de Montserrat va oferir un concert a l’Església Parroquial de Sant Hipòlit.
Inauguració del “Skatepark” de Sant Hipòlit de Voltregà
El passat diumenge dia 11 de novembre es va inaugurar skatepark a Sant Hipòlit de Voltregà. El projecte més ambiciós, impulsat des de la regidoria de Joventut en els darrers anys, que proporciona al municipi un espai de primer nivell pels joves.
Tipus Tots Notícies Agenda Categories Totes les categories Temàtiques Totes les temàtiques Igualtat Esports Urbanisme Cultura Educació Joventut Promoció econòmica, consum i ocupació Benestar social Medi Ambient i Salut Pública Tecn. de la informació i la comunicació Participació ciutadana Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar