Nova campanya de donació de sang
Sant Hipòlit de Voltregà es prepara per acollir la campanya de donació de sang: "Dona el millor de tu, DONA SANG".
El divendres 9 d'abril vine a donar sang a la casa de Cultura El Mallol de 10 a 14 i de 17 a 21 h.
Setmana Santa SANHI! Activitats i tallers per infants de 1 a 12 anys
Ja tenim aquí la proposta d'activitats infantils per Setmana Santa!
Hi ha opcions per a totes les edats: Ludoteca, taller de màgia, activitats esportives i artístiques, Skate i Scooter .
T'hi apuntes?
Guanyador/a del Xec de 300€ del concurs fotogràfic "Passi per caixa"
El passat divendres es va fet l’entrega del Xec gegant de 300 euros del concurs fotogràfic d’instagram "Passi per Caixa" en el que es podía participar del 23 de febrer al 23 de març, fotografiant el moment de pagament del producte o servei en qualsevol establiment dels municipis adherits al programa Passi per Caixa, de foment del Comerç Local.
El sorteig es va realitzar el dia 24 de març i la persona premiada és de Manlleu.”
Sessió informativa dels pressupostos participatius a la Casa del Mallol
El passat divendres 26 de març va tenir lloc a la Casa del Mallol la sessió informativa dels que seran els primers pressupostos participatius de Sant Hipòlit de Voltregà i que tenen com a objectiu incloure a la ciutadania en el procés de presa de decisions sobre com es gestionarà una part del pressupost municipal.
Pots recuperar la sessió al següent enllaç:
https://youtu.be/gaVOpLOUsJ8
Participa al concurs de la 9ª campanya a “A l’abril cada paraula val per mil"
Participa al concurs de la 9ª campanya a “A l’abril cada paraula val per mil” promoguda des del Consorci per la Normalització Lingüística (CNL) en la que pots guanyar premis fomentant l’ús de la llengua catalana i evitant que certes paraules caiguin en desús. Aquesta edició el repte consisteix en aparellar 15 paraules amb el seu sinònim.
Curs de Català Inicial per a persones nouvingudes al Voltreganès
Nou Curs de Català Inicial dirigit a persones nouvingudes al Voltreganès.
El curs s'inicia el dia 4 de maig i finalitza el dia 13 de juliol.
Lloc: a l'Escola d'Adults de La Gleva.
Et pots inscriure online abans del 09/04 a: https://forms.office.com/r/hfswfj60iu o de forma presencial a l'Ajuntament.
Activitats per la Diada de Sant Jordi
Amb motiu de la Diada de Sant Jordi d'enguany, hem organitzat uns tallers, activitats i espectacles, pensada per a tots els públics.
Per assistir a les activitats cal fer reserva online a la pàgina culturasanthipolitdevoltrega.cat
Seguim amb la #culturasegura i, ara més que mai, necessària!
Gràcies a tots per fer-ho possible!
Donació de sang a Sant Hipòlit de Voltregà
El passat divendres 9 d'abril es va fer la campanya de donació de sang. La participació va ser extraordinària, més de 80 persones van venir a la Casa del Mallol a donar sang.
Els resultats en xifres van ser:
AVÍS D'ESTAFA, joves venent loteria falsa
Informem que hi ha uns joves venent NÚMEROS DE LOTERIA en nom de l'Institut. AQUESTS NÚMEROS SÓN FALSOS!
No els compris ni obris la porta a desconeguts Moltes gràcies.
Bandera trans* per fomentar la visibilitat del col·lectiu
Des del passat dia 30 de març, la façana de l'Ajuntament llueix la bandera trans* per fomentar així, la visibilitat del col·lectiu i rebutjar qualsevol tipus de discriminació transfòbica.
La regidoria d'Igualtat, en memòria de Neus Català Pallejà
El 13 d'abril del 2019 moria Neus Català Pallejà, activista antifeixista i penúltima supervivent catalana viva del camp de concentració nazi de Ravensbrück (Alemanya).
Des de la regidoria d'Igualtat, en motiu del segon aniversari de la seva mort, hem volgut recordar la seva vida i trajectòria, en la lluita antifeixista i la defensa dels drets de les dones.
Guia de lectura "Mirades diverses"
Presentem "Mirades diverses". Una guia de lectura sobre feminisme, sexualitats, LGTBI+ i diversitat. La guia recull llibres de diverses temàtiques amb la voluntat d’oferir recursos i eines a les persones que vulguin deconstruir els seus estereotips, prejudicis, ampliar la mirada i conèixer nous referents. Fem de la cultura i l’educació una eina per avançar cap a una societat diversa, justa i igualitària.
Tipus Tots Notícies Agenda Categories Totes les categories Temàtiques Totes les temàtiques Igualtat Esports Urbanisme Cultura Educació Joventut Promoció econòmica, consum i ocupació Benestar social Medi Ambient i Salut Pública Tecn. de la informació i la comunicació Participació ciutadana Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar